Γιατί να μην εκποιηθούν;


trapezes

 

Το Σάββατο (31/10/15) έρχεται, λέει, ο μποναμάς.

….Για τις Τράπεζες.

15-16 δις ανέφεραν σαν νούμερο τα τηλεπαράθυρα.

15-16 δις; Μα τι είναι τα δισεκατομμύρια; Στραγάλια;

Καλά Monopoly παίζουν; Στις πλάτες μας;

Για να προστατευτεί αυτήν την φορά, ποιος;

Οι Ιερές Αγελάδες της οικονομίας; Οι 4 συστημικές τράπεζες;

220 και 15-16 και βλέπουμε ακόμα πόσα!
Μα μόλις πέρυσι είχαν περάσει τα stress-test, και ήταν όλα καλά.

Το πιο υγιές τραπεζικό σύστημα της Ευρώπης. Μετά πολλών επαίνων τα stress-test.

Και τι θα γίνει αν το ’16, το ’17 θέλουν και άλλα 10 ή 20 ψωροδισεκατομμύρια;

Στον καπιταλισμό όταν μια εταιρεία δεν μπορεί να είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της ΚΛΕΙΝΕΙ.

Αυτό σημαίνει καπιταλισμός.

Κλείνει και κινητή και ακίνητη περιουσία της ρευστοποιείται.

Θα ενοχλήσει κανέναν αν στο κτήριο της Πλατείας Σολωμού μπει πωλητήριο για να ικανοποιηθούν οι καταθέτες της Εθνικής που μήνες τώρα έχει δημεύσει την περιουσία τους, τα χρήματά τους;

Ή το κτήριο της ΙΟΝΙΚΗΣ στο καζίνο, που τόσο ξεδιάντροπα γράφει ALPHA BANK;

Οι λεγόμενες συστημικές Τράπεζες τα τελευταία 5 χρόνια είναι ένα βαρέλι δίχως πάτο που μέσα του πετάγονται δισεκατομμύρια από τον ιδρώτα και την αξιοπρέπεια του Ελληνικού λαού;

Γιατί να μην κλείσουν;

Ή θα πρέπει πρώτα να πάρουν το σπίτι μου ή την επιχείρησή μου;

Ας κλείσουν για να μπορέσουν να ανασάνουν χιλιάδες νοικοκυριά που με τόσο δόλο υπερχρεώθηκαν.

Δεν μπορεί να υπάρχει σεισάχθεια μόνο για την ΝΔ και ΠαΣοΚ. (Έκλεισε-ξεπουλήθηκε η Αγροτική για να μην χρεωκοπήσουν ΝΔ και ΠαΣοΚ).

Και όχι, να μην εξαγορασθούν από ένα άλλο ημεδαπό ή αλλοδαπό τραπεζικό συγκρότημα.

Να κηρύξουν πτώχευση και κάθε καρέκλα, κάθε γραφείο, κάθε στυλό, (εκτός φυσικά από δάνεια φυσικών προσώπων και επιχειρήσεων) να εκποιηθούν για να ικανοποιηθεί τούτος ο βασανισμένος λαός.

Και να μην φοβάστε.

Η φύση απεχθάνεται τα κενά.

Μέσα σε λίγες μέρες αντικαταστάτες θα έχουν βρεθεί.

http://wp.me/p1h3Tw-Nf

© HeadWaiter.

Advertisements

Posted on 29/10/2015, in πολιτικά and tagged . Bookmark the permalink. 10 Σχόλια.

  1. ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ

    Το άνοιγμα καινούργιων αγορών, εγχώριων ή ξένων, και η οργανωσιακή ανάπτυξη από το εργαστήριο και το εργοστάσιο στο σχηματισμό συγκροτημάτων όπως η U.S. Steel, αναπαριστούν την ίδια διαδικασία βιομηχανικής μετάλλαξης -αν μπορώ να χρησιμοποιήσω τον όρο της βιολογίας- η οποία επαναστατικόποιεί διαρκώς τη δομή της οικονομίας εκ των έσω, καταστρέφει αδιάκοπα την παλαιά και δημιουργεί συνεχώς τη νέα. Η διαδικασία αυτή της δημιουργικής καταστροφής είναι το θεμελιώδες γεγονός του καπιταλισμού. Σε αυτό συνίσταται ο καπιταλισμός και εντός του πρέπει να ζήσει κάθε καπιταλιστικός σχηματισμός. Το γεγονός αυτό επιδρά στο πρόβλημα μας με δύο τρόπους. Πρώτον, εφόσον έχουμε να κάνουμε με μια διαδικασία της οποίας κάθε στοιχείο απαιτεί σημαντικό χρόνο για να μας αποκαλύψει τα πραγματικά του χαρακτηριστικά και τα οριστικά του αποτελέσματα, είναι άσκοπη η εκτίμηση των επιδόσεων της εν λόγω διαδικασίας ex visu σε δεδομένο χρονικό σημείο- πρέπει να κρίνουμε την επίδοση της διαχρονικά, καθώς ξετυλίγεται μέσα από τις δεκαετίες ή τους αιώνες. Ένα σύστημα -οποιοδήποτε σύστημα, οικονομικό ή άλλο- το οποίο εκμεταλλεύεται κάθε δεδομένη στιγμή τις δυνατότητες του στο έπακρο, μπορεί μακροχρόνια να είναι υποδεέστερο από ένα σύστημα τα οποίο δεν εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες του με την ίδια ένταση, στο μέτρο που η υστέρηση αυτή αποτελεί προϋπόθεση για το επίπεδο ή την ταχύτητα των μακροχρόνιων επιδόσεων του.
    Δεύτερον, εφόσον η διαδικασία με την οποία ασχολούμαστε είναι οργανική, η ανάλυση του τι συμβαίνει σε ένα ιδιαίτερο τμήμα της -ας πούμε, σε έναν μεμονωμένο όμιλο ή κλάδο- μπορεί να διευκρινίζει πράγματι κάποιες λεπτομέρειες του μηχανισμού της, αλλά πέραν αυτού δεν είναι σε θέση να οδηγήσει σε γενικότερα συμπεράσματα. Κάθε σκέλος μιας επιχειρηματικής στρατηγικής αποκτά την αληθινή του σημασία εντός της πραγματικότητας και των συνθηκών που η διαδικασία αυτή δημιουργεί. Πρέπει να ιδωθεί στο ρόλο που διαδραματίζει στην αέναη παλίρροια της δημιουργικής καταστροφής· δεν μπορεί να γίνει κατανοητή ανεξάρτητα από αυτήν ή, πολύ λιγότερο, ως να επρόκειτο για κατάσταση απόλυτης ηρεμίας.
    Οι οικονομολόγοι, όμως, που παρακολουθούν ex visu, από δεδομένο χρονικό σημείο, το παράδειγμα της συμπεριφοράς ενός ολιγοπωλίου -ενός κλάδου ο οποίος αποτελείται από λίγες αλλά μεγάλες επιχειρήσεις- στο πλαίσιο του οποίου παρατηρούνται οι γνωστές δράσεις και αντιδράσεις που αποσκοπούν στην αύξηση των τιμών και στον περιορισμό της παραγωγής, υποθέτουν ακριβώς αυτό. Δέχονται τα δεδομένα της παρούσας στιγμής σαν να μην υπήρχε παρελθόν ή μέλλον και πιστεύουν ότι κατανόησαν ό,τι υπήρχε να κατανοήσουν ερμηνεύοντας τη συμπεριφορά των εν λόγω επιχειρήσεων βάσει της αρχής της μεγιστοποίησης των κερδών και αναφορικά με τα παραπάνω δεδομένα. Οι συνήθεις θεωρητικές εργασίες και οι σχετικές εκθέσεις των κυβερνητικών επιτροπών δεν επιχειρούν ποτέ να δουν τη συμπεριφορά αυτή, αφενός, ως αποτέλεσμα ενός ιστορικού κομματιού του παρελθόντος και, αφετέρου, ως προσπάθεια ενασχόλησης με μια κατάσταση η οποία πρόκειται σίγουρα να αλλάξει συντόμως -ως μια προσπάθεια αυτών των εταιρειών να σταθούν στα πόδια τους, σε ένα έδαφος που διαρκώς μετακινείται. Με άλλα λόγια, προβληματιζόμαστε για τον τρόπο με τον οποίο ο καπιταλισμός διαχειρίζεται τις υπάρχουσες δομές, ενώ στην ουσία το ζήτημα είναι η αδιάκοπη δημιουργία και καταστροφή τους. Όσο καιρό παραγνωρίζει ένας ερευνητής το γεγονός αυτό, ο κόπος του αποδεικνύεται μάταιος. Από τη στιγμή όμως που θα το συνειδητοποιήσει, η γενική ιδέα που έχει για τις καπιταλιστικές πρακτικές και τις κοινωνικές τους συνέπειες αλλάζει σημαντικά [Joseph Schumpeter].
    Βεβαίως, κανείς πολιτικάντης δεν σκέφτηκε ότι οι τραπεζοτοκογλύφοι έπρεπε ναμ μπουν στην φυλακή για κακουργηματική υπεξαίρεση ή κακουργηματική απιστία [σε συνδυασμό με τον νόμο για τους καταχραστές του Δημοσίου]. Για τον απλούστατο λόγο ότι τις καταθέσεις τις τζογάρουν στις μπαρμπουτιέρες [λέγονται και χρηματισρία αυτές]. Τις οποίες είναι υπόχρεοι ναν τις επιστρέψουν στην πρώτη ζήτηση! Αφού τα έχασαν στο μπαρμπούτι, τι να επιστρέψουν; Τι; Αλλά, για Ισλανδία θα μιλάμε τώρα;
    P.S. Τον καπιταλισμό τον εννούν κατά πως τους συμφέρει. Το δόγμα τους δεν είναι, βεβαίως, η δημιουργική καταστροφή που αποκαλύπτει ο δικός τους Schumpeter αλλά το «τα δικά σας, δικά μας, και τα δικά μας, δικά μας»! Και η ωραιότερη δικαιολογία για τις κρίσεις που γεννάει το σύστημα της μπαρμπουτιέρας είναι ο Malthus και ο Μαλθουσιανισμός. Υπερπληθυσμός! Ας ακολουθήσουμε τον σοφό Malthus, «περιορισμός γεννήσεων»! Και πως θα γίνει αυτό; Μα φυσικά με το πλέον αποτελεσματικό μέσο: τον ΠΟΛΕΜΟ! Πως μας το έςλεγε ο Klausevitz, «ο πόλεμος δεν είναι τίποτε άλλο παρά η συνέχιση των πολιτικών σχέσεων, με τη συνδρομή άλλων μέσων. Λέμε πως προστίθενται σ’ αυτόν νέα μέσα, για να βεβαιώσουμε ταυτόχρονα πως ο ίδιος ο πόλεμος δεν παύει αυτές τις πολιτικές σχέσεις, πως δεν τις μεταμορφώνει σε κάτι τελείως διαφορετικό, αλλά πως αυτές συνεχίζουν να υφίστανται στην ουσία τους, όποια κι αν είναι τα μέσα που χρησιμοποιούν, και πως τα κύρια νήματα που διατρέχουν τα πολεμικά συμβάντα και που συνάπτονται μ’ αυτά δεν είναι παρά διαγράμματα μιας πολιτικής που συνεχίζεται μέσα στον πόλεμο ώς την ειρήνη.
    Μπορούμε να κατανοήσουμε τα πράγματα διαφορετικά; Οι πολιτικές σχέσεις μεταξύ εθνών και κυβερνήσεων έπαψαν ποτέ με τις διπλωματικές νότες; Μήπως ο πόλεμος δεν είναι ένας άλλος τρόπος από το να γράφουν και να μιλούν για να εκφράσουν τη σκέψη τους; Είναι αλήθεια πως έχει τη δική του γραμματική, όχι όμως τη δική του λογική.
    Δεν μπορούμε λοιπόν ποτέ να διαχωρίσουμε τον πόλεμο από τις πολιτικές σχέσεις, κι αν αυτό προέκυπτε σ’ ένα οποιοδήποτε σημείο της έκθεσης μας, όλα τα νήματα αυτών των σχέσεων θα είχαν κατά κάποιο τρόπο σπάσει, και θα είχαμε να κάνουμε με κάτι στερούμενο νοήματος και πρόθεσης

    Ο πόλεμος είναι ένα όργανο της Πολιτικής

    • ιωαννης Παπαδημητριου

      1.ζουμε σε ενα εβραιοκρατουμενο κρατος.
      2Αφου ττηρε την κρεμα,ξινει τωρα τον πατο του ταψιου.
      3Αποβλακομενοι κατοικοι παρακολουθουν αδιαφοροι σαν αβουλα ζωαδια.
      4Οι εβραιοι,συγνωμη οι τραπεζιτες θα πανε αλλου αφηνοντας μονο σταχτες.
      5Μας φαγαν οι θεωριες και οι χαρισματικοι οικονομολογοι.
      6Απαξιωσαμε την πραξη και θεοποιησαμε την πονηρια,τα αερα λεφτα.
      7Φατε αερα τωρα.

      • Κάθε πολίτης ανεξαρτήτου φυλής ή θρησκείας όπως εσύ και εγώ αποζητούμε το μέγιστο κέρδος για την εργασία μας.
        Για να μην παρεκτρεπόμεθα σε αυτήν μας την επιθυμία υπάρχει το κράτος και οι εκλεγμένοι εκπρόσωποι μας.
        Δεν μπορώ να ξέρω αν ο Εβραίος, ο Γερμανός ή ο Κογκολέζος που ζει απέναντι ή ακόμα και ο χασάπης που μάλλον κλεβει στο ζύγι κάνουν σωστά την δουλειά τους.
        Υπάρχει το κράτος, υπάρχουν αυτοί που ψηφίζω.
        Αν δεν κάνουν καλά την δουλειά τους αυτοί φταίνε.
        Δεν θα ζητήσω ευθύνες από τον Ερτογάν, τον Νετανιάχου ή την Μέρκελ.

  2. ιωαννης Παπαδημητριου

    Υπαρχει καμμια αμφιβολια για τον ρολο των τραπεζων για ολους τους πολεμους απο εποχη Ναπολεοντα?
    Τα χρηματα που παραγονται απο το πουθενα καποια στιγμη οδηγουν εκει.
    Το θεμα ειναι οτι δεν θελουμε να το δουμε.
    Η ευθινη μας ειναι οτι το επιτρεψαμε οσοι δεν ωφεληθικαμε.
    Για τους αλλους ουτε λογος,την δουλεια τους κανανε.
    Υπευθινοι ειναι οι πεινασμενοι που νομιζουν οτι ευθηνονται για την πεινα τους.
    Ειναι πραγματι τραγικος ο λαος που μετα απο αυτα κατηγορει τον εαυτο του.
    Δεν ειμαστε αξιοι ουτε για πολεμο.
    Μας αξιζει ο θανατος.Αργος και επωδηνος,χωρις ιχνος αξιοπρεπειας.
    Χωρις ψυχη ,χωρις αντιδραση.
    Καταθεσαμε τα οπλα με ανταλαγμα τα 751.

  3. ιωαννης Παπαδημητριου

    Οταν λεμε τραπεζες ενωουμε εβραικα συμφεροντα.
    Καποτε καποιος τους εφραξε τον δρομο.
    Και μετα πολεμησε με ΟΛΟΝ τον κοσμο.
    Τωρα ,ποιος να το κανει?
    Ο τσιπρας?Μα και αυτος απο αυτους προηλθε.Δικο τους παιδι ειναι.

    26 μαρτιου 1921 ο εβραιος ηταν εδω.
    Τον ΑΦΗΣΑΜΕ να αναπτυχθει.
    Και τωρα πεινα.

    • Πάντα κάποιος άλλος φταίει.
      Ο κακός ξένος, τα μεγάλα συμφέροντα κλπ.
      Εμείς τι κάνουμε;

      • ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ

        Η δικαιολογία αυτή [πάντα φταίει ο κακός ξένος!] είναι το μεγαλύτερο άλλοθι [alibi] που δίδουμε τους αποκλειστικά υπαίτιους της κακομοιριάς μας και του εξανδραποδισμού μας.

  1. Παράθεμα: Γιατί να μην εκποιηθούν;… « απέραντο γαλάζιο

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ

Εμείς δε γονατίσαμε σκυφτοί τα πόδια να φιλήσουμε του δυνατού, σαν τα σκουλήκια που πατεί μας· μα για ν' αντισταθή με το σπαθί, βρέθηκε σαν πολύ στοχαστική, και σαν πολύ ονειρόπλεχτη η ψυχή μας [Παλαμάς]

Τοπία

του Μυαλού κ της Ψυχής

ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΕΣΜΩΤΗΣ

malo periculosam libertatem quam quietum servitium (καλύτερα μια ελευθερία γεμάτη κινδύνους παρά μια ήσυχη σκλαβιά) J. J. Rousseau

ΠΑΝΟΣ ΖΑΧΑΡΗΣ

...γελοίος γράφων...

Διασταυρούμενα πυρά

εναλλακτικός τίτλος: ΦΥΡΔΗΝ ΜΙΓΔΗΝ - σχόλια και πληροφορίες για την κοινωνική και πολιτική ζωή στην Ελλάδα + εκπαιδευτικό υλικό. Oι συνεχείς αλλαγές θα είναι ο κανόνας σ' αυτό το blog επειδή 1. τίποτε δεν είναι τέλειο και 2. στόχος είναι η συνεχής βελτίωση

Οι λέξεις έχουν τη δική τους ιστορία

Το ιστολόγιο του Νίκου Σαραντάκου, για τη γλώσσα, τη λογοτεχνία και... όλα τα άλλα

Κάδος Ανατύπωσης

Ανάλεκτα του Διαδικτύου

PROJECT ANTISYSTEM

NEWS,MUSIC, SERIES, AND MORE

Crystalia Patouli --------

H ζωή δεν είναι αυτή πoυ έζησε κανείς, αλλά αυτή πoυ θυμάται και όπως τη θυμάται για να την αφηγηθεί. Gabriel García Márquez

tolmima

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Το μαμούνι που μιλάει

Πες-πες κάτι θα μείνει

The Late Blog

"It is never too late to be , what you might have been "

ΕΠΙΓΟΝΟΣ

Ελεύθερος άνθρωπος, ελεύθερη σκέψη.

για την Ιστορια...

Θέματα -Πηγές-Σκέψεις-Τεχνικές & εργαλεία για τη διδασκαλία της

Τα Κακώς Κείμενα

Ο ΛΟΓΟΣ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΛΟΓΟ ΤΗΣ // www.kakoskeimena.net

λογομνήμων...

κατ' ευφημισμόν

Referendums For Greece

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ

Θραξ Αναρμόδιος

αναρμοδίως επί παντός

XOYNTAPA

ΠΡΟΣΟΧΗ ! ΚΡΑΤΟΣ !

kospanti

Ιστορίες ενός τσακισμένου μυαλού ...

Αναγεννημένη

"Και το ξερό κεφάλι μου μυαλό ποτέ δε βάζει, όσο τα πόδια μου βαστούν, στο δρόμο θα με βγάζει"

Ο άνθρωπος του μετρό

Γιατί πάντα κάποιος πρέπει να κάθεται και να παρατηρεί τους άλλους...

Lagrimas de oro

Δάκρυα από χρυσό

Βίκυ Παπαπροδρόμου: ό,τι πολύ αγάπησα (ποίηση, πεζογραφία & μουσική)

Μ' αρέσουν τα ποιήματα που ζουν στο δρόμο, έξω απ' τα βιβλία: αυτά που τουρτουρίζουν στις γωνιές κι όλο καπνίζουν σαν φουγάρα· που αναβοσβήνουν, μες στη νύχτα, σαν Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια... [Νίκος Χουλιαράς]

Διαβούλευση Πολιτών

Ιστοσελίδα ενημέρωσης, διαβούλευσης, έρευνας, αρθρογραφίας.

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

Stop Alimentarius

Ενημερώσου για τον κώδικα διατροφής και προστάτευσε τον εαυτό σου αλλά και τους γύρω σου

Love Your Thoughts

...οργασμός σκέψης

αἰέν ἀριστεύειν

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις

ΨΙΘΥΡΟΙ

ψίθυροι του κόσμου

Dimitris Manousakis

A great WordPress.com site

Απ'όλα (με sos)

Εδώ δεν πουλάμε σουβλάκια

ΓΕΩΡΓΟΠΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΕΣ , ΣΚΙΤΣΑ , ΑΠΟΨΕΙΣ...

Yannis Ioannou,cartoonist

cartoons and satyrical comics ,Yannis Ioannou

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Θέματα και αναθέματα...

Χειμωνιάτικη Λιακάδα

Σκέψεις, απόψεις, προβληματισμοί και συναισθήματα. Στοχασμοί που ρίχτηκαν στο διαδίκτυο σαν μπουκάλια στο πέλαγος …

womaneveryday

με σκέψη για όλα-σχεδόν

Derveniotis's Weblog

Drawing the Line

Αρέσει σε %d bloggers: