Νέα Ελλάδα.


seven eleven

 

Υποθέτουμε ότι είμαι ο κυρ-Μήτσος.

Ζω στην Αθήνα με την γυναίκα μου και τα δύο-τρία παιδιά μου.

Για τις ανάγκες του σεναρίου έχω και ένα ας πούμε ψιλικατζίδικο, μια ΕΒΓΑ για τους παλιότερους.

Εκεί δουλεύουμε καθημερινά εγώ και η γυναίκα μου, και κάποιες ώρες κάποιο από τα παιδιά μας.

Με το ψιλικατζίδικο θα ζήσω την οικογένειά μου και θα σπουδάσω τα παιδιά μου.

Όπως ίσως θα καταλάβατε, δεν είναι λίγα αυτά που περιμένω από το εν λόγω κατάστημα.

Για τις ανάγκες του σεναρίου θα πρέπει να δεχθούμε ότι το ελ λόγω κατάστημα θα πρέπει αφού πληρωθούν όλες οι υποχρεώσεις να έχω κέρδος τουλάχιστον 3-5000€ μηνιαίως, ώστε να ζήσει η οικογένειά μου με αξιοπρέπεια.

Δεν μπορώ να ισχυρισθώ πως είμαι ανταγωνιστικός.

Μικρό κατάστημα, μικρές παραγγελίες και είναι αρκετά εύκολο για τον προμηθευτή να με χρεώσει με τιμές αρκετά υψηλότερες, έτσι χάνω συνεχώς πελάτες από τα supermarketsκαι τα άλλα πολυκαταστήματα.

Με την σειρά μου πάλι και επειδή ένα μεγάλο ποσοστό των πελατών είναι γνωστοί, γειτονιά βλέπετε, ψωνίζουν μάλιστα αρκετές φορές πράγματα ευτελούς αξίας δεν χτυπάει στην ταμειακή-φορολογική μηχανή όλες τις πωλήσεις.

Μεγάλη οικογένεια βλέπεις, πολλά έξοδα και στο τέλος του μήνα θα πρέπει να αγοράσω και το ποδήλατο που έχω υποσχεθεί στην Αννούλα.

Εγώ πάλι, είμαι ο κύριος «Ψάχνω Για Ευκαιρίες».

Βλέπω ότι στην Ελλάδα υπάρχει ένας κλάδος (εμπορίου) ο οποίος δεν είναι ανταγωνιστικός όσο θα έπρεπε.

Ιδρύω μια εταιρεία και αρχίζω να ψάχνω στην αγορά για κεφάλαια.

Με όσα μάζεψα αγοράζω στην αρχή λίγα ψιλικατζίδικα (μπορεί και άλλου είδους μικρομάγαζα) και αρχίζω να επεκτείνομαι.

Τώρα πια είμαι μεγάλος παίχτης στην αγορά.

Οι προμηθευτές πίνουν νερό στο όνομά μου.

Αγοράζω φθηνότερα και έτσι μπορώ και πουλάω φθηνότερα.

Δεν είναι μόνο αυτό. Πίσω από την ταμειακή δεν υπάρχει πια ο κυρ-Μήτσος με το τσιγάρο στο στόμα, το σορτσάκι και το νύχι των 20 βδομάδων να εξέχει της σαγιονάρας.

Πίσω από την ταμειακή είναι μια δροσερή κοπέλα, που θα κάνει το παν για να σας εξυπηρετήσει. Άλλωστε τα χρήματα που θα βγάλει μαζί με αυτά της οικογενείας της θα την βοηθήσουν να σπουδάσει.

Και φυσικά τίποτε δεν μπορεί να φύγει χωρίς απόδειξη.

Γιατί σε μια τέτοια περίπτωση δεν θα κλέβει το κράτος αλλά και εμένα τον ίδιο και την επένδυσή μου.

Και μην φοβάσθε. Δεν έχω λόγο να αυξήσω τις τιμές.

Πάντα θα είμαι αρκετά φθηνός.

Σε αντίθεση με τον κυρ-Μήτσο εμένα μου φθάνουν, ας πούμε, 500€ το μήνα κέρδος από το κάθε σημείο πώλησης.

5.000 σημεία πώλησης, επί 500€ κέρδος τον μήνα, κάνουν περίπου 2,5 εκατομμύρια € τον μήνα κέρδος.

Κάτι που φυσικά θα κάνει τους μετόχους, φυσικά η εταιρεία είναι πολυμετοχική, πραγματικά ευχαριστημένους που επένδυσαν στην ιδέα του «Ψάχνω Για Ευκαιρίες» και στην «Νέα Ελλάδα».

Πληρώνω μέχρι δεκάρα τους φόρους, παρέχω καλύτερη εξυπηρέτηση, φθηνότερα προϊόντα, δημιουργώ θέσεις εργασίας, κάνω πολλούς μικρομέτοχους ευτυχισμένους.

Γιατί να μην επιλέξετε εμένα;

© HeadWaiter

Posted on 13/04/2014, in πολιτικά and tagged , . Bookmark the permalink. 2 Σχόλια.

  1. Για να θυμάσαι ένα άλλο ή καλύτερο χθες, θα πρέπει να το έχεις ζήσει. Έχω πολλά να θυμάμαι και οι σκέψεις με πληγώνουν. Αλήθεια, τα σημερινά παιδιά τι θα έχουν ως ανάμνηση από το χθες τους; Ίσως τουλάχιστον να έχουν (μετά από αρκετά χρόνια) ένα καλύτερο αύριο, να το λένε «σήμερα» και να είναι πιο ευχάριστο.

    Στο δικό μας «σήμερα», χάνονται πολλά…

  2. invisible lighthouse

    Είναι σαφές, πως ένας ολόκληρος κόσμος, της χειροτεχνίας, της μικρής βιοτεχνίας, του καταστήματος της γειτονιάς, σχεδόν τείνει να εξαλειφθεί. Και μαζί του εξαλείφονται οι άνθρωποι που έχτισαν τις ζωές τους μέσα από την εργασία τους, ανήμποροι να αντιδράσουν στις νέες νόρμες και στον κόσμο της παντοκρατορίας των πολυεθνικών. Αποχωρούν ηττημένοι, με την αξιοπρέπεια άθικτη.

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

DER KAMERAD

Για του Χριστού την Πίστη την Αγία και της Πατρίδος την Ελευθερία...!

Σημείο συνάντησης Ελλήνων συλλεκτών ευρώ

Απόψεις και ειδήσεις γύρω από τις συλλογές ευρώ

ο δύτης των νιπτήρων

καταδύσεις ποικίλης ύλης

Ilcorno's Blog

Just another WordPress.com site

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ

Κατεβαίνουμε στον πολιτικό στίβο, κατεβαίνουμε στις εκλογές. Το κράτος μπορεί να πρέπει να μας βλέπει ως κόμμα αλλά εμείς θέλουμε να συγκροτήσουμε ομοσπονδία πολιτικών κοινοτήτων.

Περιδιαβαίνοντας

- Passing through the Αrts, culture and civilization, nature and human

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΤΩΡΑ !

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ & ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ: Καμιά αλλαγή του συντάγματος χωρίς δημοψήφισμα ! ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ, το πλήθος μας.

Αέναη κίνηση-moto Perpetuo

Για την αυτονομία και τη χειραφέτηση-per l' autonomia e l' emancipazione

Τοπία

του Μυαλού κ της Ψυχής

ΠΑΝΟΣ ΖΑΧΑΡΗΣ

...γελοίος γράφων...

Διασταυρούμενα πυρά

εναλλακτικός τίτλος: ΦΥΡΔΗΝ ΜΙΓΔΗΝ - σχόλια και πληροφορίες για την κοινωνική και πολιτική ζωή στην Ελλάδα + εκπαιδευτικό υλικό. Oι συνεχείς αλλαγές θα είναι ο κανόνας σ' αυτό το blog επειδή 1. τίποτε δεν είναι τέλειο και 2. στόχος είναι η συνεχής βελτίωση

PROJECT ANTISYSTEM

NEWS,MUSIC, SERIES, AND MORE

Crystalia Patouli --------

H ζωή δεν είναι αυτή πoυ έζησε κανείς, αλλά αυτή πoυ θυμάται και όπως τη θυμάται για να την αφηγηθεί. Gabriel García Márquez

Λαϊκιστής

"Οι καιροί ου μενετοί" Θουκυδίδης

Το μαμούνι που μιλάει

Πες-πες κάτι θα μείνει

The Late Blog

"It is never too late to be , what you might have been "

ΕΠΙΓΟΝΟΣ

Ελεύθερος άνθρωπος, ελεύθερη σκέψη.

για την Ιστορια...

Θέματα -Πηγές-Σκέψεις-Τεχνικές & εργαλεία για τη διδασκαλία της

Τα Κακώς Κείμενα

{ Ο ΛΟΓΟΣ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ & Η ΔΥΝΑΜΗ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΗΣ // www.kakoskeimena.net // www.kakoskeimena.com }

λογομνήμων...

κατ' ευφημισμόν

Referendums For Greece

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΛΛΑΔΑ

Θραξ Αναρμόδιος

αναρμοδίως επί παντός

sterianizali.wordpress.com/

καΤά Λάθος σΤεριανός. καΤά πάθος ζαΛισμένος.

kospanti

Ιστορίες ενός τσακισμένου μυαλού ...

Αναγεννημένη

"Και το ξερό κεφάλι μου μυαλό ποτέ δε βάζει, όσο τα πόδια μου βαστούν, στο δρόμο θα με βγάζει"

Ο άνθρωπος του μετρό

Γιατί πάντα κάποιος πρέπει να κάθεται και να παρατηρεί τους άλλους...

Lagrimas de oro

Δάκρυα από χρυσό

Βίκυ Παπαπροδρόμου: ό,τι πολύ αγάπησα (ποίηση, πεζογραφία & μουσική)

Μ' αρέσουν τα ποιήματα που ζουν στο δρόμο, έξω απ' τα βιβλία: αυτά που τουρτουρίζουν στις γωνιές κι όλο καπνίζουν σαν φουγάρα· που αναβοσβήνουν, μες στη νύχτα, σαν Χριστουγεννιάτικα λαμπάκια... [Νίκος Χουλιαράς]

Διαβούλευση Πολιτών

Ιστοσελίδα ενημέρωσης, διαβούλευσης, έρευνας, αρθρογραφίας.

απέραντο γαλάζιο

"το μεταξύ φωτεινό διάστημα το λέμε Ζωή..."

Stop Alimentarius

Ενημερώσου για τον κώδικα διατροφής και προστάτευσε τον εαυτό σου αλλά και τους γύρω σου

Love Your Thoughts

...οργασμός σκέψης

αἰέν ἀριστεύειν

Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις

ΨΙΘΥΡΟΙ

ψίθυροι του κόσμου

Dimitris Manousakis

A great WordPress.com site

Απ'όλα (με sos)

Εδώ δεν πουλάμε σουβλάκια

Georgopalis Dimitris

ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΙΕΣ , ΚΑΡΙΚΑΤΟΥΡΕΣ, ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΕΙΣ

Yannis Ioannou,cartoonist

cartoons and satyrical comics ,Yannis Ioannou

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Θέματα και αναθέματα...

Χειμωνιάτικη Λιακάδα

Σκέψεις, απόψεις, προβληματισμοί και συναισθήματα. Στοχασμοί που ρίχτηκαν στο διαδίκτυο σαν μπουκάλια στο πέλαγος …

womaneveryday

με σκέψη για όλα-σχεδόν